7/27/08

DJ Camargo: Latin Cyber Power - Mixtape


This is a Latin Cyber Power Mix Tape that contains only Spanish Rock, Pop, Dance, etc. The mix came from my good friend Camargo and have a lot of interesting edits, here's the track list and the file:

1 - Feria "Payasas guapas"
2 - Gustavo Cerati "Siempre es hoy (+ Polen - Edit)"
3 - Fey "Se lo que vendrá"
4 - Aurora y la academia "Horas"
5 - Ilya Kuriaki & The Balderramas "Jugo"
6 - Molotov "Here Comes The Mayo"
7 - Entre Ríos "Sí, me alejaste"
8 - Zoé "Dead (Remix)"
9 - Javiera Mena "Cuando hablamos (+ Nacha Pop - Edit)"
10 - La ley "Prisioneros de la piel"
11 - Los Dynamite "No me sueltes"
12 - OV7 "Mírame los ojos (+ Fancy Free - Edit)"
13 - María Daniela y su sonido Láser "A bailar"
14 - Radio Futura "Escuela de calor"
15 - 2 Man Sound "Capital tropical"
16 - Mecano "Ay que pesado"
17 - Lucía Mendez "Enamorada (+ Sly & The Familiy Stone - Edit)"
18 - Paradisio "Bailando"
19 - Prisioneros "Estrechez de corazón"
20 - Nosötrash "La canción de aquel momento"
21 - Fangoria "No se que me das"
22 - Caifanes "Nunca me voy a transformar en ti"
23 - Delicado sónico "Unknown (Remix)"
24 - Tony Quirazco "Jamaica Ska"
25 - La monja enana "Me enamoré de un robot (+ Beastie Boys - Edit)"

No comments: